Als je een fout hebt gemaakt in je adresgegevens en je hebt een bestelling geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Leg de situatie uit en vraag of ze kunnen helpen om het juiste adres in te voeren voordat de bestelling wordt verzonden.

Producten uit voorraad worden op werkdagen binnen 24uur verstuurd. Voor andere producten controleer de orderbevestiging voor levertijden. Of vraag deze op via onze klantenservice.

Het is mogelijk om een bestelling af te halen. Je ontvangt een bericht als de bestelling klaar staat. Dat kan op het volgende adres: Noord Linschoterzandweg 1 3425 EK Snelrewaard

De levering kan via meerdere transporteurs verlopen. Zo bezorgen wij met PostNL, ACE Koerier & Transport, eigen vervoer of andere vervoerders. Wij kiezen altijd de beste oplossing voor de klant zodat jij profiteert van de kortste levertijd.

Ondanks de hoge zorgvuldigheid kan dit helaas voorkomen. Wij verzoeken je dit zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken. Stuur in dit geval een e-mail (het liefst met foto’s) naar info@transcaresolutions.nl

Is je vraag nog niet beantwoord? We helpen je graag verder. Wij zijn te bereiken via onderstaande kanalen en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur op werkdagen. We doen ons best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

Telefoon: 0348 – 483783
E-mail: info@transcaresolutions.nl